Elifcikcik Kizlar merhaba, 39. Haftadayim, erkek cinsoyet, doktor 40a kadar dogmazsa sezeryana aliriz dedi. Ama ben normal istiyordum sizce beklemeli miyim, bebek henuz kanala girmemis, 🤨
BirVeraAnnesi35 Elifcikcik sağlık durumunuzu bebeğin durumunu biz bilemeyiz ki bekle desek de yanlış olur bekleme desekte en iyisini doktorunuz bilir
denizom Elifcikcik elifcim haftaya kadar doğmazsa sezaryen demiş zaten. Yani normal doğmazsa ne yapacaksın
Fey 40 a kadar doğmazsa demiş zaten alalım dememiş ki?! Tabi beklicek merdiven in çık WC oturuşu yap ama önemli olan nst sonuçların baktılar doğmuyor alacaklar mecbur🤭