Merhaba 11 haftalıgız bas ağrılarım cok şiddetli oluyor ve 2 sefer agrı kesici kullandim parol doktor randevuma daha 1 hafta var dayanamadıgım icin kullandım kullanan varmı ? 3 aylık dönemde oldugu icin bir zararı olur mu ? Ilk gebeligimde hic kullanmamıştım