Htcucr 24 hafta çift yumurta ikizlerine gebeyim bugun tam 24 haftalığım ve kontrolde ikiside boy olarak 25-26 cm kilo olarak 540 ve 560 gram çıktılar doktor haftasına göre az dedi ne yapmalıyım sizce ?
gamzecgr Htcucr 22+3 çift yumurta benim de kontrolümüz vardı bugün biri 575 Gr öteki 560 Gr bilmiyorum etkisi ne kadar da kabak çekirdeği,ceviz,muz, kaşar peyniri ve yoğurt bunları özellikle sık tüketiyorum
Ozlm_31 Htcucr 23 haftallikken gittim biri 540 biri 553du bence sizinki de gayet normal şuan 1 kiloluk bebek taşıyor rahminiz doktorum bana normal demisti sizinki nasl az anlamadim
Htcucr Ozlm_31 doktorum bu şekilde iletti bana panik yaptı ya aslında araştırınca çok da anormal değil
Ozlm_31 Htcucr ikiz gebelik sonuçta normal Bi bebek gibi ilerlemesini beklememek lazım ztn diğer bebeklere göre zayıf oluyorlar ama normal kilosu
Aynurum Htcucr Çok takilma Rabbim esirgesin saglikli olsunlar kafi. Benim bebegimin beyninde ciddi 3 anomali var ve tek umbilikal arter buna bağlı ciddi gelisme geriligi var 30 haftayiz ama henüz 944 gramiz. Rabbim canını sag etsin. Kalbi atıyor mucadele ediyor tutunuyor elhamdulillah. Kilosu boyu cok muhlm değil bence kaldi ki ikizleriniz olacak Allah esirgesin tek bebek kadar iri olmalarini beklemek dogru olmaz diye düşünüyorum 🤗
Esrarslan95 Aynurum Aynur Hanım merhabalar. Ben de aynı durumdayım nasıl oldunuz acaba? Bizde de gelişim geriliği mevcut 27 haftadayız iki hafta geriden gelen ölçümler var. Sıkı takip ve fetal dna önerildi
ikizprensesannesi @Htcucr Ya sıkmayın canınızı sağlıklı olsunlarda alırlar inşallah ikizler azcık yavaş büyüyor kaşar yogurt yumurta tüketin bolca😊
Aynurum Esrarslan95 Merhaba canım doğum yaptin mı halq devam ediyormu. Hiç strese girip yavrunu da sıkıntıya sokma. İnaniyorum hicbir sorun olmayacak. İnan en kötüsünü söylüyorlar . Bebeğimde şu ana kadar tespit edilen bir anomalievcut degil gece mr çekildik 1 aya raporlanacak insallah oda sorunsuz çıkarsa handolsun bu günümüze. Anomalinin asemptomatik olduğunu söylüyor nöroloji emin olmak icin mr çekildik insallah hicbir sorun çıkmaz. Sana ve yavruna cok dua edeceğim. Saglicakla geldin insallah. Sıkı sıkı sarıl öp doya doya kokla. Rabbim dileyen herkese nasıp etsin inşallah kolaylıkla. Dünyadaki en değerli nimet evlat en lezzeti en muazzam varlık. Tarifsiz birşey Rabbimin emanetinin annesi olmak. Herkese nasip olsun insallahuteala 🤲🏻🤍💐