Hulyaaaa Kizlar inşikak süresi 21. Ayeti okuyup tilavet secdesi yapınca anne karnındaki ters bebekler Doğum pozısyonuna giriyormuş doğru mu ?
IlaydaOrhanKopuz Hulyaaaa bende şurda bekliyim dönmedi kızım bi türlü 3 gün sonra mecburi sezeryan olucam 🤦🏻♀️ Bi umut işte hala belki döner diye
Deletedmom00012 Hulyaaaa benim 33 de dönük değildi. Süreyi okuyup yaptım. 36 da dönmüştü. Etkisi varmidir bilemem ama zaten insikak suresi doğumu kolaylaştırıyor. Ben şimdilik 7 defa okudum kısa bi sure zaten. Daha da okumayı düşünüyorum
Hulyaaaa reinamm yok canm inşikak süresi duanın adı namazın adı secde oda tilavet secdesi diye geçiyor
IlaydaOrhanKopuz IlaydaOrhanKopuz biz 38+3 olduk biraz da iri bi bebek gebelik şekeri olduğu için resmen karnım da oturuyo 🤦🏻♀️ Nasip artık hayırla sağlıkla doğsunlar da önemli olan o . Benğm de normalde doğum pozisyonundaydı 34. Haftada ters döndü resmen.
Hulyaaaa Deletedmom00012 belli bi sayısı war mi canm ? Bi de her okuduktan sonra secde yapıyorsun değil mi?
Hulyaaaa IlaydaOrhanKopuz ay canm senin daha fenaymış . Benım hep tersti ama cok kafama takıyom ya ilk Doğum sezeryan olmak istemiyorum :(
Deletedmom00012 Hulyaaaa dua kitabında yedi defa okumanın Doğumu kolaylaştıracağı yazıyor. Hem Doğum öncesi hemde fırsat olursa Doğum anında fazla fazla okumanın faydası olur diye düşünüyorum. Evet ne kadar okursan o kadar secde canim..
Deletedmom00012 Hulyaaaa tilavet secdesi var netten araştırırsan daha ayrıntılı olur. Normalde bi secde bi dk sürmüyor ama istersen secdedeki zikri de cogaltip secde de fazla da durabilirsin
IlaydaOrhanKopuz Hulyaaaa valla cnm bn ne ağladım ne ağladım 😔😔 çok korkuyorum çünkü yoksa doğumun şekli önemli değil sağlıkla gelsinlerde.ama cnm çok tatlı iyileşme evresin de ya cocuğuma bakamazsam yetemezsem diye kendi kendimin psikolojisini bozdum 🤦🏻♀️
Hulyaaaa IlaydaOrhanKopuz benım de tek korkum bu işte yoksa sezeryan ya da normal ne fark eder ama şu bi gerçek ki sezeryan da üç günde anca biz kendimize geliriz bebeğe anca bakmaya başlayabiliriz
IlaydaOrhanKopuz Hulyaaaa napalım artık bizim minikler kendi doğum şekillerini kendileri seçti 😊 bgn doktorum bni çok motive etti yoksa daha bu sabah bile beş karış suratla gittim kontrole .