Herkesfarkinda Dün sezeryanla bebeğimi dünyaya getirdim.ama bugünden itibaren çok feci bir omuz ağrısı başladı bende ne yapabilirim geçirmek için bilen varsa Allah aşkına söylesin
minik-02 Herkesfarkinda bende de olmuştu sezeryan ağrısı kadar acı veriyor ama narkoz dan oluyormus diyorlar bol bol masaj ve acı kahve iyi geliyor