Öğretmen olup da 32de çalışır raporu alan var mı acaba ben aldım ve şu an 37 olacağım tekrar 37de rapor almaya gerek oluyor mu izin için deneyimlenen var mı acaba? Okul tekrar rapor diyor ama zaten 32de aldığım raporda izin başlangıcı olarak tarih yazıyor. Hastane tekrar rapor veremedi bir kere çalışır verince 37de otomatik olarak çalışamaz oluyoruz zaten. Tecrübe eden varsa yardımcı olabilir mi?