5 ay önce ilk gebeliğimde 5 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum 2.gebeliğim bu 7 haftalık hamileydim bugün kanamam olunca gittim doktora 5.haftada kaldığını söyledi kürtaj olacağım ilkinde özelde olmuştum devlette bakıldım şimdi burada da uyuşturarak kürtaj yapacaklar. Yer farkeder mi doktor iyiymiş devlette olsam mı yoksa özele mi gitsem?