fatmaaasennn Kızlar Philips dikey süpürge kullanıp çok memnun olanlar model yazabilir mi acaba. Almak istiyorum ama model bilgim yok . Öneri verirseniz cok sevinirimm
keremalya1724 fatmaaasennn canım ben Philips maraton kablolu Süpürge aldım geçen hafta Media Markttan ve şöyle birşey söylediler Philips yeni bir kampanya başlatmış dikey supurgelerde kullanıp begenmezsen 2 ay koşulsuz ücret iade hakkı veriyorlar ☺️
Esrtgygz Bende philips 8000 serie kullanıyorum aşırı memnunum diyemem ama kolaylık bebekli annelere ama şuan bütçemi zorlar dyson alırdım çekim kuvvetini beğenmiyorum pek ayrıca kalın halıları süpürüken zorlanıyosun alışana kadar