Deletedmom_79 Kızlar bugün kalça ultrasonu çekildik çocuk doktoruna tabi ki göstericem ama anlayan varsa sormak istedim alfa : 63-63 Beta : 49-50 çıkmış İnternetten baktığıma göre normal görünüyor sonuç, anlayanlar için soruyorum sizce de normal mi?