Kizlar dün hastaneye gittim. Bebeğim 13+4. Bebek yan duruyor hicbir sekilde görünmüyor dedi. Tahmin de yapmadı. Sizler de bu durumu yaşadınız mı 🙈 genelde kız kendini gostermez derler ama tam net sekilde yan uzanma pozisyonundaydi göremedik bi hafta sonra tekrar gidecegiz (arastirma hastanesindeydim uktrason resmi vermedi kagit bitmis o yüzden atamadım)