Jerryy Şu çocuk parası var ya 1.de 300 2.de 400₺ olan onlar yattı mı ya kaç ay oldu Allah’ın 400 lirasını daha yatırmadılar 😂
ebrusngl Jerryy çok saçma ama bebek 2 aylık olunca yatırıyorlarmış sanki bebek kendisi gidip çekecek parayı ne saçma bende almadım daha 24 temmuzda doğum yapmıştım
Jerryy Zeyneppp7 aa bende 4 temmuzda doğum yaptım. E devlette ödeme aşamasında yazıyor yine de yatmış mıdır