annesinincivcivi1 Hamilelik fotoğrafı paylaşıyor musunuz Arada kızlar ben paylaşıyorum eşim hep karışıyor yok nazar olur sonuçta tek ben hamile değilim nazara inanıyorum evet duamıda ediyorum zaten ne bileyim heyecanlıyım ondan atıyorum
Kayaozge annesinincivcivi1 Merhabalar🌸 Evet sizi anlıyorum heyecanınızı paylaşmak istiyorsunuz ama ben bu tarz paylaşımları doğru bulmuyorum. Evlat sahibi olmak isteyipte olamayan annelerimiz var belki bizim paylaştığımız resimleri görünce üzülürler diye ben çok paylaşma taraftarı değilim tabi bu benim şahsi fikrim yoksa nazardan önce bunu düşünüyorum ben.. 🥰
gamzecgr annesinincivcivi1 ben arada paylaşıyorum özel bi yere gidersek falan valla nazar sokaktakilerden değer değcekse bazen insanın karnına öyle bir bakıyor ki bazı insanlar çok rahatsiz edici tuhafıma gidiyor
Ebus2045 annesinincivcivi1 ben paylaşıyorum ama asla paylaşana karşı değilim bu bı tercihtir. Ben gerek duymuyorum sosyal medyadada sürekli paylaşım yapan biri değilim özel zamanlar oğlumun doğum günü,evlilik yıl dönümü gibi. Hatta çok yakınlarımız dışında hamile olduğumu bile bilen çok nadir insan vardır
adatuna annesinincivcivi1 oho nazarla olsaydı bu işler ünlüler inflcuerler her şeylerini paylaşıyor çocukları ortadan çatlardı nazardan😂
anapanda12 annesinincivcivi1 9 aylık hamileliğimde toplasan 9 tane fotomuz yok 🙃 zaten kapalıyım ınsta hesabımda gizli sadece kendi tanıdıklarım var ama yinede paylaşmadım doğurdum 3. Ayıma girdim daha kızımın yüzünü bile atmadım hoş anneye kaynanaya atınca zaten otomatik olarak herkese atmış gibi oluyorsunuz onlar sağolsun ama uyarıyorum paylaşmayın ne gerek var sadece göbek yada bebek değil yemek paylaşımı da uygun gelmiyor ama napalm nefis işte bazen engel olunmuyor herkesin rahatı nasılsa öyle yapsın