nzlbrn 0Zbs0 bende merak ediyorum pazartesi günü 620 çıktı yarın tekrar beta vericem cuma günü gitmeyi düşünüyorum da bilemedim 😊
tugbakguns 0Zbs0 beta değeri binlere çıkınca kese görünüyor iki günde bir de iki katına çıkıyor birkaç gün sonra gözükmesi lazım
nzlbrn 0Zbs0 inşallah gerçekten sadece betayla bitmiyor ki sen keseyi kesin görürsün de kalp atışını bilmiyorum 🥲
Yaseminklc55 0Zbs0 Benim 4610 felan çıktı 6 haftalıktı kese göründü sanırım Sizde hemen hemen bu haftaya yakınsınız bebek görünmese de kesesi görünür