Merhaba kızlar 38 haftalığım ve merak ediyorum açılmalar ne zaman başlar ve az dikişsiz doğum için ne kadar açılma gerekli çok dikişim olacaksa sezeryana başvurucam tecrübelerinizden bahseder misiniz sizce kaç cm açılmayla normal doğuma yönlenebilirim?