leylaaa1268 znazli bende seninle aynı tarihte regl olmuştum, belirtiler vardı bende test yaptım daha regl tarhime 2 gün var, ama silik çizgiyle pozitiv çıktı, ama geneede regl tarihi geçmesini bekliyorum, İnşAllah hamileyizdir, dua et cnm hamilesindir💕🤗
busraaa10 tugbadurmaz34 benimde sat 22 Ağustos canım bat 19 eylüldü dün betam 59.94 çıktı kaç haftalık bilemiyorum ondan sordum 🤭🥹
tugbadurmaz34 busraaa10 yaaa Hayırlı olsun canım benim tebrik ederim sen şu an hafta olarak 3 haftalık gebesin sana tavsiyem 5. Haftadan sonra 6. Hafta gibi doktora git erken gidersen keseyi göremeyebilirsin bende öyle yapıcam çünkü bu süreçte ben sağlık ocağına gittim gebelik kaydımı yaptılar bilgileri aldılar kan ve idrar verdim diğer değerlere bakacaklar şeker demir vs gibi 🌸♥️
Bahaarrrk tugbadurmaz34 döngünüz çok kısa ben 24 ağustosta regl oldum uygulamaya göre 25i beklenen regl tarihim ama 27-28e kadar uzicaktır diye test bille yapmıyorum
tugbadurmaz34 Bahaarrrk benim tam tersi hep geriye atar o yüzden kısa mesela sat 20 Ağustos ama bat 17 Eylüldü ama ben 5 gün öncesinde test yaptım çıktı