Siz veya eşiniz de boylu, iri yapılı insanlarsanız genetik olabilir. Oğlum hep ilerideydi, gebelik şekeri de yoktu. 4200 doğdu, pandemi dönemi çok doktor arayamadım, bulduğum doktor vajinal doğum denemek istemedi, sezaryen oldum. Ama ben de, abim ve kardeşim de iri bebekmişiz. Ben en zayıfları olarak 4200 doğmuşum. İri bebekte ilk endişe gebelik şekeri oluyor çünkü başka riskler de getiriyor. Eğer ölçüm yaptırdıysanız, şeker yoksa genetik olma ihtimali yüksek. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah