Dün doktora gittim ikili test sonucumu almak için 2 li tarama temiz çıkmış ama hala düşük riskimiz gözüküyor dedi sonra ultrasonla muayene etti 2 hafta içinde organ taraması detaylı ultrason yaptır mutlaka dedi ama bildigim kadarıyla 18-23 haftalık yapılıyor ben daha 16+1 im ultrasonda 17 haftalık çıkmış bebek çok küçük değil mi yada bir sıkıntı mı var diye korktum başına böyle bir şey gelen var mi doktoru erken yaptır diyen. İlk gebeligimde 20 haftalikti yaptirdigimda