busradmrtas Bende 6+1 daha çok halsizim uykumda yok ama saçımı bile toplamadim yataktan kalktığım gibi duruyo🥲
Aybenar @Anneadayiii öğrendiğimden beri üzerimden kamyon geçmiş gibiyim kafamı kaldıramıyorum halsizlik ayrı birde 3 yaşında çocikim var birde çalışıyorum kendime gelemedim 10. Haftadan selamlar
senafa_ Aybenar benmde aynen 4 yasına gircek ve hareketli ama asla ona yetişemiyorum ve ağlıyorum dnkdkskkss
emt 29+6 sabah bir enerjiyle güne başladım ama şuan kolumu kipirdatamiyorum bana da çok halsizlik çöktü