Gebeliğimden önce normalde 5 6 saat uyku ile bütün gününü geçiren biriydim uykuyu arayan bir yapım yok ama gibi olduğumdan beri gece 12’de de yatsam birde de 11’de de uyusam öğlen 12’ye bire kadar uyuyorum ve asla halim olmuyor sizce bu normal mi doktoruma sordum bebek senden besleniyor kendini yorma dinlenebildiğin kadar dinlen uykun geliyorsa uyu dedi ama böyle çevremde sanki benim gibi kimse yok gibi hissediyorum çok moralim bozuk sanki ben anormalmişim gibi sizde durumlar nasıl