Kizlar merhabalar bana iki gün önce 36+3 de doktor çayın dar sen normal doguramazsin dedi boyum 170. Bugün başka bir doktor çatı için çok erken dedi bu haftalarda anlaşılmaz dedi ancak doğum zamanı belli olur o dedi. Ayrıca kilosu 3100 bu kiloda bebeği her kadın doğurur dedi. Yarında başka bir doktora gorunecegim sizler ne düşünüyorsunuz daha önce başına biyle gelen oldu mu veya akrabalrinizdan yaşayan var mı. Ben en azından başlangıcı normal yollarla başlasın istiyorum duruma göre çatı açılmadı ondan sonra sezerrayne donulsun istiyorum. Kararsızım korkuyorum da