Hulypehlvn Merhabalar 24+4 haftalığız son 2 gündür hareketlerde azalma hissediyorum gün içinde pek hareket etmedi bu haftalarda böyle bişey normal miydi Haftadan itibaren hissetmiştim ve gün içinde hareket ediyordu
gamzecgr Hulypehlvn evet düzensiz olması normalmiş bı gün çok hareketli olup bı gün durağan olmalaro 23 haftalık benim de bugün pek hissetmedim kontrolum vardı Allah’tan doktoruma danışınca rahatladım
Paradise1_ gamzecgr bende 20. Haftadayım işteyken bir iki kere tık etti şimdi eve geldim çikolata yedim sola yedim ama bir kıpırdanma yok korkuyorum böyle olunca sizce normal mi yarın doktor kontrolüm var ama insan korkuyor
gamzecgr Paradise1_ ben yorulunca kıpırdamıyorlar pek ikiz benim bugün sabahtan biri çok hareketli öteki kıpırdamıyor hiç korktum tansiyonum yükselmis Allah’tan kontrolüm vardı şansa da ultrason da uyuyordu doktorum normal bu haftalarda dedi ondan bence sizin de
Hulypehlvn Minikmucizelere şu an 29. Haftadayım zaman zaman az hareket ettiği oluyor bu normal bir durum sanırım şu an hareketleri iyi sabahları ve geceleri daha hareketli oluyor 🤗