aneoluyorum- Arkadaşlar ptesi planlı sezeryan doğumum olacak ama ben korkuyorum doğumdan sonra bebeğimle ilgilenemezsin kendime gelemezsem yeterli olamazsam diye başından sezeryan doğum geçenler neler yaşadı anlatabilir mi
peri_07 aneoluyorum- korkulacak hiçbirşey yok canım. Herkesin hikayesi kendine özel. Sen ve bebeğin kendi hikayenizi belirleyeceksiniz. O yüzden anın tadını çıkarmaya bak.
DilekHazal aneoluyorum- annelik öyle Bi şey ki canım o an ağrın sızın kalmıyor sadece çocuğuna odaklanıyorsun 🥰
Dmndmn aneoluyorum- Merhaba canım.Doğum sonrası en ağır ağrıların için sürekli ağrı kesici takviyesi veriyorlar zaten onun için bebeğinle ilgilenebiliyorsun,eve döndüğünde de ağrı kesiciye devam ediyorsun 2-3 günde toparlanıyor zaten insan ☺️
aneoluyorum- Ya çok sağolun sanırım o an yaklaştıkça korku heyecan artıyor Allah mı sağlıkla kucaklarımıza almaya nasip etsin
aneoluyorum- Dmndmn inşallah çok sağolun insanlar bazen korkutabiliyor bide ben kendim sezeryan seçtim normal doğum da aklımın bi köşesinde kalıyor çoğu zaman hata mı yaparım diye düşünüyorum
Dmndmn aneoluyorum- Sen nasıl istiyorsan öyle yap beden senin tercih senin.Farklı sebeplerin olabilir veya sadece korkuyor olabilirsin.Benimde istekli sezaryendi tek sebebimde normal doğumdan korkuyor olmamdı,hiç kimseye kulak asmadım ☺️