Kızlar merhaba doğum yaptım tam 5 hafta oldu daha önce Dikişlerim düşmüyor diye isyan postu açmıştım 3 dikişim vardı çok şükür sonuncusu bugün düştü. Madecassol yazmıştı doktorum ondan düşmüyor diye bırakmıştım ama geri başladım son bir haftadır sürdüm tabi temiz ve kurı tuttum hep. Benim anladığım şu oldu doğum dikişi yazın zor düşüyor zor iyileşiyormuş daha sonra normal doğurup faydalanmak isteyen anneler olur belki diye ben de post açtım🌸 sabredip düzenli bakıp yapmak şart ve sürekli dikişe bakmamak lazı
m nerdeyse her gün bakıp canımı sıkıyordum dikişim düşmüş yaram kavuşmuş çok şükür hafif ağrı var o da geçer zamanla