Husna_7070 vala benım makınem su dolmuştu, mecburen fıltreyı acıp suyu boşaltmam gerekıyodu. Eğildim acamadım ,sonra gıtım geldım çömeldım acamadım. Sonra nette nasıl acıldıgını gordum geldım çömeldım ama baya kalmışım o pozsyonda heralde kalktıgımda dız kapaklarım acıyodu sonra zaten 5 gun sonra muaynemde dönmuş dedı doktor 😅😂 çömelip kalkmak emeklemek baya işe yarıyor sanırım