Yareneylul Kızlar sabahtandır aşağı doğru çok fazla bir baskı var sanki bebek çıktı çıkacak gibi başına gelip hastaneye giden varmı aranzda ne yapacam bilemedm
December Yareneylul dönmüştür belki o da bu haftalarda normalmiş zaten. Aşağıya indikçe baskı artacak dedi benim doktor. Ben daha 27 haftalığım benim de çok baskı yapıyor.
Miniminia Yareneylul bence büyüme ve baskıdan ötürü canım, yine de için rahat etmiyorsa doktora bi görün derim
betulbeyaz Yareneylul bebeğiniz aşağı dönmüştür rahim bağları gerilmeye bağlı ağrı yaşarsınız normaldir magnezyum kullanabilirsiniz doktorunuza söyleyin o da aynı şeyi söyler muhtemelen
December Yareneylul magnezyum kullanıyor musun toz halinde olan var orzax o çok etkili kasılmalar icin. Kasılmaları takip et düzenli geliyorsa doktora git bence. Duzensizse eğer o da çok normal ben kasılmaları 24 ten beri yaşıyorum.
Yareneylul December canım bende düzensiz yaşıyordum hatta magnezyum günde iki defa kullanıyorm ekstra progestan kullanıyorm ama bu sefer geçmiyor
December Yareneylul düzenli aralıklarla geliyorsa ihmal etme bence doktoruna soyle ya da git bi kontrol etsin için rahatlar en azından. Yalancı kasılmalar geçici oluyor çünkü. Doğum kasılması daha duzenli oluyormus ve pozisyon değiştirdiğinde geçmiyormus diye biliyorum.