İlk hamileliğim de doktorum bana sadce açlık ve tokluk sekerine baktır demişti, onda da zaten şekerli su dedikleri şey icirilmiyor.ilk hamileliğimde şeker feln yoktu,ancak şuanki ikinci gebeliğimde ilk zamanlarda şekerim biraz yüksek çıkınca doktor dikkt et demişti,zaten bulantılarıdan yiyemiyordum, bulantılarm geçti,26haftlik hamileyim,canım tatlı şeyler istiyor yiyince vücudumda birşeyler olduğunu anlıyorum,elim ayağım vücudum yanıyor, ölçüm yapıyorum evde yüksek çıkıyor,yarın doktora mutlaka soylicem insAllah diet verilsin..