Merhabalar 38 haftalık hamileyim parmağımda bir yara çıktı sürekli kanıyor enfeksiyon kapıyor asla iyileşmiyor , antibiyotiksiz iyileşeceğini düşünmüyorum artık , hamileyken kullanabiliyor muyuz acaba ? Kullanan var mı ? Doğuma az kaldı emzirirken hiç kullanamam yaramda kötüleşiyor diye panikledim açıkçası 😥