duygusalbiyengec 5 eylülde transfer oldum 15inde 150 ile öğrendik sonucu yine de korkuyorum açıkçasııı
Elif522834 duygusalbiyengec bende 130 ile öğrenmiştim şimdi 3 aylık olduk 😊 Rabbim hepimize sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Mucizemibekliyorum_ duygusalbiyengec benimde öyle olmuştu canım korkma hatta dört kat artışım bile olmuştu transferin 12. Günü 1000 di 14. Günü 4 bindi
AleynaResul duygusalbiyengec gayet iyi her bünyede bir olmaz misal ben de adetime 3 gün kala 1340 beta ile öğrenmiştim değişiyor insandan insana :)
Gmzydn Kızlar ben yeni öğrendim hamileliğimi cumartesi günü kan verdim 98 çıktın pazartesi günü sağlık ocağında verdim 188 çıktı artışı normalmi sizce bu cumartesi günü için sıra aldım kadın doğuma