selamlar. 2li 3lü 4lü tarama testleri ve amniyosentez gibi testler de çok yüksek yanılma payı var. Anneye yaşattığı streste cabası. Fetal dna testinde 26sımda randevum var. Doktorum kesinlikle artık fetal dna dışında hiç bir test önermediğini söyledi. Bu arada erken cinsiyette öğrenebiliyorsunuz.
Bu test bütün genetik Hastalıkları tamamen tarıyor ve yanılma payı olmadan. Bu konu hakkında öneri vermek istedim çünkü her 2li otarama sonucunu gördüğümde çok üzülüyorum