Selam kızlar detaylı usg Doktor bebek eşiği rahime yakın olduğunu söyledi ilerleyen zamanlarda yukarı çıkabileceğini de söyledi çıkmazsa sezaryen ile alınacağını söyledi bu benim için çok problem değil fakat erken doğum riski varmıs daha önce yaşayan ve ya suan benimle aynı durumda olan anneler varmı