Kızlar beta değeri ve kese arasında sanki bir tutarsızlık var. Düzenli baktırmadım ama kafam yine de karışık.
08.09.23 tarihinde beta değerim 527.30 çıktı.
Özele gittim kese görünmez dedi ama gördü.
17.09.23 tarihinde tekrar kan verdim >1500 çıktı. Arada 9 gün var. Sağlıklı bir gebelik için beta degerimin daha fazla olması gerekmez miydi :(
Sizin sonuçlar nasıldı?