MrvAks Merhabalar, Esenyurt Reyap Hastanesinde Kadın Hastalıkları ve Doğum bölümüne gidenler var mı? Hamile olupta doğum yapan memnun kalanlar var mı? Yorumlarınızı beklemekteyim. Şuan gebeyim hastane araştırıyorum.
babyasyanil Merhaba 🤍 ben 3 bucuk ay önce doğum yaptım. Nereida hanıma gidiyordum. Hem hastane hem kendisi çok iyiler. Hastane tertemiz çalışanları güleryüzlü tavsiye ederim
Ahseney babyasyanil merhabalar bende 7.ayımın başında o doktora geçiş yapmayı düşünüyorum.Normal doğumu destekleyen bir doktor mu ilk görüşleriniz nasıl oldu?
babyasyanil Ahseney merhaba 🌸 normal doğum destekleyen bi doktor 39da sezaryen alırım isteğe bağlı olarak öncesinde almam normal doğumu 40a kadar bekleyeceğini söylemişti. normal doğuma yatkın olan kadınları normale bekletiyor genelde anormal durum olmadığı sürece. Doğum esnasında daima motive eden tatlı bi kadın kendisi bir daha doğursam yine nereida hanımı tercih ederim
Ahseney babyasyanil siz sezaryanı mı tercih etmiştiniz.Ben normal doğum istiyorum bir sıkıntı olmazsa eğer.Yanlış anlamadıysam 40’a kadar beni bekliyor değil mi suyum vs gelmesi için 😅
Maviseker babyasyanil 40 ın dolmasını bekliyor mu yoksa 39 bitince 40 ın başında mı alıyor. Genelde doktorlar sorun olmayınca 40 ın dolmasını bekliyor.
babyasyanil Ahseney hayır ben normal olarak ilerledim her zaman bir sorun olmadığı için. Evet canım erkenden almıyor gününü doldurmanı bekliyor eğer suyun gelmezse
Ayazmom_ babyasyanil Merhaba, bende nereiada hanima gidiyorum. Suni sanci mi verdiler yoksa kendi sancinizla mi normal dogum yaptınız? Bir de çatı muayenesini kacinci haftada yapti ve zor muydu? 🥲
babyasyanil Ayazmom_ kuzum bana çatı muayenesini 38 de yapacaktı ama sancım 36+1 de basladıgı icin o gün yaptı ilk. 3-4 parmak sokuyor biraz can acıtıcı ama dayanılmayacak gibi değil. Kendi sancımla doğurdum☺️