Sevalinkaa beybi benim sigortamda doğum içeriği yoktu,idare ederiz sandik ama ucretlerde yukseldikce biz bi zaman sonra mecburen doğum paketi aldık,ama eşimin arkadaşının eşi de burada takipliydi.Senin gibiydi sigortası gayet doğumunu karşıladı 5 kuruş bisey istemediler şimdi sana neden böyle denilmis şaşırdım ya