ucr13 bende 40+3 de ilk çocuğumu suni sancı ile doğurmuştum .. benim adet sancılarım ağır geçer normal insana göre öyle bir ağrım olmuştu . Ben bu sancı az dedikçe çoğalttılar . Pilates topu götürdüm yanımda , odamda yürüyüş yaptım sürekli , eşime bel kısmıma masaj yapmasını söylediler , squat çok hızlandırdı doğumumu en son 7 cm açılmada yatağın kenarından tutup aşağıya kadar çömelip kalktım ve tam açıklık oldu doğum başlamıştı . Yani diyeceğim o ki gelen sancıları karşılamak çok önemli . Sancı gelirken hiç bişey yapmadan beklersek bir anlamı olmuyor . Ama doğumu kolaylaştırmak için hareket edersek , bizde çabalarsak sonuç mükemmel . Doğumu yaptığım anda sancıdan eser kalmadı. Evet illa ki sancı çekeceksiniz ama sadece kısa bir süre bunu düşünüp kendinizi rahatlatın 🌸