D-vital d vitamini kullanıyordum üstünde 1 damla yazıyormuş ben onu hep bir çubuk dolusu sanıp 15 damla falan ediyor heralde o şekilde kullandım 3 haftadır kullanıyordum kontrolüme 1 hafta var çok tedirgin oldum ne yapcam şimdi ben bi zararı olmuş mudur vücut fazlasını idrarla atar mı acaba ?