Elahh14 Hanımlar ben 34. Haftamdayım kan tahlili vermiştim kolesterolum çok fazla yüksek çıktı bu durumu yaşayan var mı
Asffhh Bennn benim feritin de dipte aşırı halsizim. Ama kolesterol gebelikte yüksek çıkması normalmiş