Kızlar 18+1 haftalığım, 3 gündür ilk uyandığımda sol bacağıma bıçak saplar gibi ağrı giriyor bi kaç saniye sürüyor hareket edemiyorum. İlk defa böyle bir his oluyor bende, yaşayan var mı normal mi yada hangi doktora gitmeliyim bunun için? Aşırı ağrıyor ya