Kızlar 25. Haftadayım. İlk aylar kalça ağrım oluyordu yürüyemiyordum doktor kalsiyum vermiş iyi gelmisti. Şimdi bir haftadır çok fazla bel ve kalça ağrım var. Ayağa kalkarken zorlanıyorum, sırt üstü yatınca bel kemiklerim resmen batıyor. Özellikle yürüyüp iş yaptıktan sonra artan bir ağrı.
Bu haftalarda bel ve kalça ağrısı yaşayanlarınız var mı???