Seher_ Evet canım katılıyorum detaylı falan 350ydi muayeneler de geçen sene 70 80krn şimdi 115 çok artmış devlette de olmuyor ben hastaneye karar verene kadar zübeydeue gittim ilk kontrollerde çok kötüydü doktor iyiydi ama hastane kotu asiri kalabalik muayene 1 dk sürmuodu iceri 3 4 kisi giriliodu fenaydı yani