Ace_b42 Kızlar sabah suyumun patlamasıyla uyandım duanıza ihtiyacım var ismim Aybüke oğlumun adı Timur Han olacak doğuma alındım bekliyorum lütfen doğumum için dua eder misiniz 🙏🏻
Hmyraltnts Ace_b42 Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah sağ salim kucağına al bebeğini 🤲🏻 Darısı bizim başımıza sende bizlere dua et
Dolphin16 Ace_b42 Allahım analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲 bu arada benimde kızım olucak ismini Aybüke koyucaz 😍
Ace_b42 Hmyraltnts Istanbuprag Allah razı olsun 🩷 duamda herkesin kolay olsun doğumu isteyene de Allah kucağını doldursun inşallah
Istanbuprag Sağlıkla, kolaylıkla ve hızla kavuşun birbirinize hayırlısıyla inşallah :) tebrik ederim şimdiden.
Tsrhlya Ace_b42 Korkmayın hemen bitecek sezeryanda anlamazsınız bile kaçıncı haftadasınız kolay doğumlar dilerim
Hmyraltnts Ace_b42 Korkma canım hayırlısı böyleymiş rabbim sağlık sıhhat versin çabucak atlatırsın inşallah önemli olan sağlık ikinizde iyi olun normal sezeryan fark etmez üzülme sıkma canını nasibinde bu varmış 💋💋🫶🏻
Ace_b42 Esmagrr evet canım korktuğun için olmak istemiyordum ama Allah böyle nasip etti vardır bir hayır çok şükür doğumu atlattım
Ace_b42 Hmyraltnts Allah razı olsun canım atlattım doğumu çok şükür biraz ağrılı ama değiyor bebeği görünce geçiyor 😍