Cumartesi günü küçük bir lekelenmem oldu doktora gittim kanama görünmüyor ilişkiden dolayı olmuştur dedi ama bebeğin kalp atışı olmadığı için sağlıksız gebelık olma ihtimali var düşük bekleniyor
Ertesi gün pazar günü küçük bir kanma oldu 1 2 damla yani sonra küçük iki parça da pıhtı geldi
Sonra kesildi ağrı sızı yok ama yoğun kanamam olmadı çarşamba randevum var
Acaba o pıhtı düşük olabilir mi?