Selnsn Kızlar sezeryan oldum bugün 3.gün bu sondanın acısı ne zaman giçiyor yaptığınız bir şey var mıydı?
myangelson Selnsn enfeksiyon falan olmuş olabilir misin ya da zorlamış falan olabilirler mi bana 1 ay içinde 2 kere sonda takildi hiç sonrasında yanma , acı falan yaşamadım
koalamiyim Selnsn benim 1-2 haftada geçti o ağrı, öyle kalacak diye çok korkuyordum 🥲 sonda çıkarılırken biraz kendimi sıktım ondan oldu sanırım
pandasever Pamuk merhaba serklaj olacaktınız sanırım.. nasılsınız herşey Yolundadır inşallah. Bebiş de sizde iyisiniz dir
poyrazin_annesi28 Selnsn 1 haftada geçmişti benimki çok sizliyodur sanırım takarken kastigim için oldu
yanlisanlamaama Selnsn sonda ağrısı normal değil bence. Benim hiç olmamıştı doktorunuza sordunuz mu acaba
Sevginindili Selnsn özellikle tuvaletinizi yapacağınız zaman ağrı sızı acı oluyorsa enfeksiyon olmuşsunuzdur ilerlemeden gidin sonra ilerleyip ateş yapıyor