Merhaba hanımlar ben 21 haftalık hamileyim ve oğlan bekliyoruz, yaşım 24 ve düzensiz yemek konusunda çok endişeleniyorum.Sürekli kendime aynı şeyi soruyorum acaba bebeğime yetiyor muyum? Bunun psikolojisi o kadar kötü ki kendimi eleştiriyorum. İlk hamileliğim ve ne yemek konusunda çok seçiciyim fakat bazende tıka basa yediğim günler oluyor bazende hiç iştahım yok ve yemek görmek istemiyorum işte o zaman da kendimle kavga ediyorum yetemiyorsun bebeğine kilosuz doğacak sağlıksız olacak diye bi sürü şey geçiyor aklımdan.. benim gibi olanlar var mı?