Yes_mom0 şu an cok hissizim akıntı kontrolu ile yumurtlama takibi yapiyorum sanirim bu gun catladı diye umuyorum cunku akintim seffaftan beyaza döndü ve cuma aksami felaket bi sancım vardı dün degerlendirdim bugun ve yarinda degerlendirmeyi dusunuyorum sonra sı tekrar iki günde bir her ihtimale karsı ama test almicam elimden geldigince test yapmicam zaten bi yerden sonra hissederim heralde 😂