Evrem990 genelde riske atmak istemiyorlar.bana bir doktor sizin zatn çok emek vererek oluyor bu yüzden riske atmak istemem dedi.başka bir doktor da uygun olursa normal olmazsa sezeryan olur dedi.bakalim bende merak ediyorum nasıl olcak.ama çoğu tüp bebek gebeleri sezeryan olmuş yani benim bildiğim duyduğum