zeymom_ ilk hamileligimdede suandakindede hep şiddetli kanamalar yaşadım hemde haftalarca progestan kullandım hep. Her defasında kesin düşüyor dedim pacalarimdan kan sizardi çok kötüydü ama Allah nasip etcekse ne olursa olsun nasip ediyor canım. Hatta devlet hastanesindeki bı doktor bu çocuk sağlıksız düşer zaten engellidir bu vs birsuru şey söyleyip gelme demişti o kadar ağlamıştım ama bak 36 hafta bitmek üzere o yüzden sen dinlen bol bol canim