Hulya5581 sağlık ocağında 7,5 çıkmıştı bir gün sonra hastanede de istedi doktor ilaç vermek için 4.99 çıktı büyük ihtimalle Sağlık ocaklarında kan beklediği için değer doğru çıkmıyor burada bir kişi söylemişti doğru çıktı yani normalde en yüksek değer 5,5 benim 4.99 çıktı ama doktor gebeler için değil dedi o aralık gebeler maksimum 2,5 olması gerekiyor dedi çok şükür şimdi ilaca başladım 1 ayda düşer