Ay canım çok geçmiş olsun ben de kaç gündür öyleyim yattığım yerden kalkamıyorum. Elimden sadece limonlu sıcak su, ballı süt içmek geliyor. Ihlamur ve zencefilde içtim ben ama doktoruna danışmanı öneririm bi riskim olmadığı için içtim ben sadece günde 1 fincan bi gün ıhlamur bi gün zencefil şeklinde. Bir hanfendi ılık bir bardak sütün içine bir diş sarımsak rendele iç dedi doğal antibiyotikmiş ama içim almadığı için içemedim ben ☹️