ZumrasMom_ Bu sabah dokta gittim 33+6 haftalığız kilosu 2.290gr boyu da 46 cm denildi. Sizce nasıl iyi mi sizin boy ve kilolarınız nasıl
peri_07 ZumrasMom_ iyi galiba benimkine bir hafta önce klinikteki doktorum 2370 dedi. 33 haftalıktım. Dün devlete gittim 2200 dedi. Morelim bozuldu ya.
ZumrasMom_ peri_07 moralini bozmaya illa bi kaç gr yanılma payı olur öbemli olan haftasıyla uyumlu olup olmaması
peri_07 ZumrasMom_ haftasıyla uyumlu kilosu. Birde karın ölçüsü küçük çıktı dedi aklıma takıldı. Post açsam mı diye düşünüyorum.
ZumrasMom_ peri_07 benim o konu da bi fikrim yok içinin rahat etmesini istiyorsansa aç belki bilgisi olan vardır