oozgenur aynı ben gibi 4 sene oldu her ay bi umut hiç gebelik olmadı ,asla salamadım salamıyorum da ,1 aşılama 2 tüp bebekte denedik , bugün transferin 7. Günüydü heralde olmucak gibi hissediyorum negatif geldi idrarda , biraz ağladım ama elden bişey gelmiyor ne kadar istesek ne kadar çabalasakta nasip meselesi ,artık tüp bebek denemek bile istemiyorum yoruldum ,kendimi salmak istiyorum artık ama hep bi hatırlatma var çevre tarafından , inşallah Rabbim yardımcımız olsun🤲🏻